  • 21. Data: 2007-10-04 14:18:44
    Temat: Re: Dorabiamy do kieszkonowego ;-)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@o...pl wrote:

    > A możesz wyjaśnić czy to dziecko jest dzieckiem ogółu
    > czy też konkretnej osoby?

    niestety mieszkając w konkretnym państwie jest się niechcący jego częścią.

  • 22. Data: 2007-10-04 14:19:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@o...pl wrote:

    > Można jeszcze nie ciąć :)

    wówczas badyle wyrosną za wysoko.

  • 23. Data: 2007-10-04 14:19:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:

    > Czy nie uwazasz, ze praktyka handlowa na Allegro to jest takze nauka? Bardzo
    > dobra praktyczna nauka gospodarczego myslenia i dzialania?

    Nie nie uważam.
    Nauka jest w zupełnie innym miejscu. I jak ma się zdolną córkę to wartą
    nią pokierować tam gdzie jest nauka.

  • 24. Data: 2007-10-04 14:20:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@o...pl wrote:
    > Dnia 04-10-2007 o 12:22:02 SDD <s...@t...pl> napisaĹ?(a):

    > witek to kolektywista i pogromca kuĹ?akĂłw :)

    akurat odwrotnie.

  • 25. Data: 2007-10-04 14:21:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:

    > Laska chce się pobawić, tata się zgadza a Wy od razu jak jakieś sępy że się
    > nie da, że bez sensu i w ogóle....

    nie da sie

    > Wiem, wiem, regulamin Alledrogo nie zezwala... No ale jeśli pod kontrolą
    > tatusia, to czemu by nie miała np. zająć się pakowaniem i wysyłaniem, a
    > konto na Alledrogo będzie prowadził tatuś w ramach swojej działalności?

    to wtedy i tak jest tatuś a nie ona, czyli raczej potwierdzasz niż
    zaprzeczasz.

  • 26. Data: 2007-10-04 14:21:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 14:23
    > (autor RoMan Mandziejewicz
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <6...@p...pl>):

    > No ale jaki problem, żeby konto miał tatuś?

    bo córka chce sama na własny rachunek, a nie przez tatusia.

  • 27. Data: 2007-10-04 14:28:13
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 04-10-2007 o 16:19:04 witek <w...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > wówczas badyle wyrosną za wysoko.

    czyli jednak kolektywista i pogromca kułaków :)

  • 28. Data: 2007-10-04 14:31:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 16:21
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe2sto$1gh$7@inews.gazeta.pl>):

    > bo córka chce sama na własny rachunek, a nie przez tatusia.

    No właśnie jakby nie, bo tatuś sam zapodał temat, że chciałby przez siebie,
    ale się boi nieco nieprzyjemności podatkowych.
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 29. Data: 2007-10-04 14:33:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    wasz znak: <fe2sso$1gh$6@inews.gazeta.pl>):

    > nie da sie

    Tak, wiem... A sortowanie to nie sortowanie.

    > to wtedy i tak jest tatuś a nie ona, czyli raczej potwierdzasz niż
    > zaprzeczasz.

    Nie, wtedy jest tatuś z oną w kolektywie. I tatusiowi o to chodziło w
    pytaniu, żeby się dowiedzieć jak maksymalnie prawnie poprawnie działać
    kolektywnie.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 30. Data: 2007-10-04 14:35:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 16:18
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe2so6$1gh$2@inews.gazeta.pl>):

    > niestety mieszkając w konkretnym państwie jest się niechcący jego częścią.

    Co jednakowoż nie oznacza że należy akceptować wszystkie jego wynaturzenia.
    Ty mieszkasz w totalitarnym państwie przemocy i zniewolenia, więc pewnie
    się przyzwyczaiłeś do tego albo masz charakter na to przyzwalający. Ale
    nasze państwo dopiero ku temu zmierza i nie wszyscy jeszcze chcą to
    zaakceptować. Więc nie siej propagandy i pozwól ludziom na stwierdzenie, że
    jak prawo jest do dupy, to nie znaczy że trzeba to prawo głaskach i cmokać
    w zadek.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl