    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dotpay - mała wtopa
    Date: Sat, 03 Jan 2009 23:28:13 +0100

    Dnia 03-01-2009 o 21:54:07 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Uwaga, dywaguję: czy przy imporcie usług przedpłata też jest
    > opodatkowana, tak jak przy usłudze "krajowej"?

    Tak, wg art. 19 uptu też tak mi wychodzi

    > IMVHO - tak. Dlatego, że mamy "usługę na terenie kraju".
    > Źle mi wychodzi?

    Dobrze, hmm nie patrzyłem na to jak na przedpłatę.
    Jeśli tak to "sprzedaż" jest w dniu przelewu?

    > Czy te numerki przedstawiają ten sam tekst, który po polsku starałem
    > się wyrazić wyżej?
    > :D

    No tak, trochę to zamotałem :-)
    Chodziło mi o to że sprzedaż miałem 17/11, a obowiązek podatkowy
    powstał w siódmym dniu licząc od 17/11, czyli 24/11.
    Ale jeśli traktować to jako przedpłatę, to obowiązek podatkowy postał
    już 17/11 i nie ma wątpliwości.

    > Optymista ;)

    :-)

    > pzdr, Gotfryd