    From: "sliver" <i...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dowód zakupu
    Date: Fri, 3 Feb 2006 10:18:06 +0100

    > Tak dla ścisłości: o ile nie wystawia owych paragonów czy faktur :)
    > I forma "raz na dzień" wynika z przepisów o KPiR:
    > +++
    > § 19.
    > 1. Zapisy w księdze dotyczące przychodów ze sprzedaży wyrobów,
    > towarów handlowych i usług są dokonywane na podstawie
    > wystawionych faktur, a w przypadku sprzedaży nie udokumentowanej
    > fakturami - na podstawie wystawionego na koniec dnia dowodu
    > wewnętrznego, w którym w jednej kwocie wykazana jest wartość
    > tych przychodów za dany dzień, o ile nie jest prowadzona
> [...]

    Czyli mam rozumiec ze jezeli wystawiam dowód wewnetrzny to kazdu takowy,
    kazdego dnia wpisuje do KPiR jako dokument przychodu, tak? A co w przypadku
    jezeli sprzedaz niefakturowana w danym dniu wynosi zero? Wpsiujemy do ksiegi
    dowód w kwocie 0? Cos tak słyszałem ze zero tez trzeba.
    A kiedy prowadze ewidencje sprzedazy to jak? Ja juz sie pogubiłem. Mam
    ksiązke ewidencji sprzedazy gdzie kazdego dnia wpisuje sprzedaz
    niefakturowana. I co dalej? Na koniec miesiąca sumuje to i wpisuje jako
    jedna pozycje do KPiR?
    Obie te metody daja ten sam efekt sumaryczzny tylko jak to prowadzic zeby
    zaden krwiopijczy urzedniczy biurokrata sie nie przyczepił?

    sliver