  • Data: 2003-12-30 08:15:26
    Temat: Re: Drobny problem przy remanencie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Dec 2003, Tomasz Nowicki wrote:
    [...]
    >+ Oczywiście, że nie znam, dlatego o to nie zapytałem :)))

    Niemożliwe, znasz (musisz znać) i się maskujesz ;) !

    >+ A konkretnie, jakie to rozporządzenie?

    www.isip.sejm.gov.pl
    wypełniasz: "podatkowej księgi przychodów", rodzaj - rozporządzenie,
    szukasz i kolejno do:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/01dc7fc4436f6059c1256d9c00275f2b/$FIL
    E/D20031475.pdf

    >+ Dam do przemyślenia mojej księgowej :)

    ŻE CO ?? Masz księgową i ona ci palcem nie pokazała podstawy prawnej ?
    Acha. Latet, jesteś ?? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)