  • Data: 2008-05-25 15:34:15
    Temat: Re: Drobny zużyty sprzęt - co z tym się robi
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > No dobrze, ale zależy o czym mówimy. Jak komuś znika miesięcznie 10 komórek,
    > to jest to podejrzane. Ale jak zużył 1 na rok, to się nikt nie doczepi.

    w moim przypadku rocznie są to średnio:
    - 3 zestawy komputerowe z monitorem LCD
    - 3 klawiatury, 6 myszek
    - 1 telefon komórkowy
    - kilka sztuk okablowania
    - jakiś router lub switch
    - drukarka
    - inny drobny sprzęt komputerowy i biurowy

    sprzęt jest z reguły sprawny ale wysłużony więc często wymieniam na nowy.

    działalność prowadzę już 6 lat i sami widzicie że przez ten czas mogło
    się tego dużo nazbierać. Do tej pory nie zaprzątałem sobie tym głowy,
    ale mógłbym nieużywany sprzęt oddać w dobre ręce. Nie wiem jednak czy
    mogę to bezpiecznie zrobić bez zachowania jakiś wydumanych formalności.
    Najlepiej jakbym mógł go po prostu komuś sprezentować i zapomnieć o sprawie.

    pozdrawiam, grzessiek