  • Data: 2002-04-12 07:24:40
    Temat: Re: Dwa miejsca DG -- suplement
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m9qbbuoengcbjoescdufutqbm57cbkohie@4ax.com...
    > Witajcie,
    >
    > jakiś czas temu rozważaliśmy sprawę wystawiania fktur z dwóch miejsc
    > DG. A co z zakupami? Mogę brać na dowolny z tych adresów? W przypadku
    > towaru nie wiem, gdzie go sprzedam przecież, poza tym -- dwa adresy w
    > hurtowniach to dość dziwna sprawa...
    >
    > A co z wyposażeniem? Kupię krzesło na adres DG1, a będę używał w
    > DG2...
    > --
    > Tristan hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
    Rozumiem że firma jest jedna ale sprzedaż w dwóch punktach.Księgi rachunkowe
    lub przychodów i rozchodów ( nie wiem jakie prowadzisz ) są prowadzone jedne
    na całą firmę .Zakupy robisz na podstawowy adres ( ten ze zgłoszenia ) a
    możesz prowadzić wyposażenie na dwa oddziały i zakupiony sprzęt wpisujesz
    tam gdzie użytkujesz.
    Jolka