  • Data: 2002-04-12 21:04:14
    Temat: Re: Dwa miejsca DG -- suplement
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Apr 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Witajcie,
    >+
    >+ jakiś czas temu rozważaliśmy sprawę wystawiania fktur z dwóch miejsc
    >+ DG. A co z zakupami? Mogę brać na dowolny z tych adresów? W przypadku
    >+ towaru nie wiem, gdzie go sprzedam przecież, poza tym -- dwa adresy w
    >+ hurtowniach to dość dziwna sprawa...

    Weźmij może w garść rozp.z dn.15.XII.2000 ("w sprawie
    prowadzenia KPiR") i popatrz:
    $9.3
    - księga w każdym zakładzie
    LUB
    - jedna księga "wszędzie", ALE w każdym zakładzie CO NAJMNIEJ
    oddzielna ewidencja sprzedaży
    $9.4,5 - mają być "dowody przesunięc"; minister zapomniał napisać
    czy zawsze - *wydaje się* że zawsze (czyli nawet jak jest
    1 księga) ale głowy bym nie dał :( Ktoś skomentuje ?

    >+ A co z wyposażeniem? Kupię krzesło na adres DG1, a będę używał w
    >+ DG2...

    Chyba świat się nie zawali ;)

    IMHO - to możliwości "profilaktyczne":
    1. jak na stałe - to "przepisujesz" i masz z głowy
    2. jak okresowo - to rewers "w miejscu wpisania" !

    Na rewers możesz KOMUŚ pożyczyć (i trzymać u siebie
    nie swoje rzeczy) - więc tym bardziej SWOJE.

    Być może jest to przesada :], szczególnie przy 1 krześle... ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd