  • 1. Data: 2004-07-02 07:16:33
    Temat: Dwie firmy malzonkow
    Od: "PiotrS" <p...@a...torun.pl>

    Witam,
    mam taki problem. Czy jezeli zona ma swoja firme
    a maz tez swoja odrebna firme /oboje nie VAT/
    to czy mozna wystawiac sobie rachunki?
    Moze pytanie dosc dziwne, ale mam watpliwosc,
    bo ostatecznie stanowimy wspolnote majatkowa,
    chociaz poniewaz ja place liniowy, to rozliczmy sie
    osobno.

    Piotr

  • 2. Data: 2004-07-02 10:51:52
    Temat: Re: Dwie firmy malzonkow
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    PiotrS pisze:

> [...]
    > Moze pytanie dosc dziwne, ale mam watpliwosc,
    > bo ostatecznie stanowimy wspolnote majatkowa,
    > chociaz poniewaz ja place liniowy, to rozliczmy sie

    Moga, ale "ostroznie"
    (transakcie pomiezy podmiotami powiazanymi)

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-02 11:38:16
    Od: "PiotrS" <p...@a...torun.pl>

    Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > Moga, ale "ostroznie"
    > (transakcie pomiezy podmiotami powiazanymi)
    >
    > Boguslaw

    Dziekuje za odpowiedz.
    A to ostroznie to co by moglo znaczyc?
    Rzecz konkretnie dotyczy gabinetow lekarskich.Zona u siebie
    w etatowej pracy miewa pacjentow rejestrowanych
    przez jej przychodnie tzw. prywatnych /dla przychodni,
    chodzi o osoby spoza limitu, ktore nie maja ochoty
    czekac na termin a stan zdrowia by im na to pozwolil/.
    I teraz od takiego pacjenta okolo 30% ma dostawac lekarz
    i najkorzystniej z naszego punktu widzenia byloby
    wystawic rachunek z gabinetu. No ale jest jak w poprzednim
    liscie.

    Piotr