  • 1. Data: 2002-02-22 22:28:15
    Temat: Działalność gospodarcza.......
    Od: "zigi" <z...@g...pl>

    Mam zamiar założyć własną działalność gospodarczą, i w zwiazku
    z tym mam pare konkternych pytan.
    Gdzie to sie rejestruje?
    Jak długo sie czeka?
    Ile to kosztuje(samo zalozenie)?
    DZieki

  • 2. Data: 2002-02-23 11:18:42
    Temat: Re: Działalność gospodarcza.......
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze z...@g...pl:

    > Mam zamiar założyć własną działalność gospodarczą, i w zwiazku
    > z tym mam pare konkternych pytan.
    > Gdzie to sie rejestruje?
    > Jak długo sie czeka?
    > Ile to kosztuje(samo zalozenie)?

    Odwiedź po kolei:
    Urząd Miasta/Gminy
    GUS
    US
    Będziesz wszystko wiedział.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 3. Data: 2002-02-23 11:21:14
    Od: "zigi" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tako rzecze z...@g...pl:

    > Odwiedź po kolei:
    > Urząd Miasta/Gminy
    > GUS
    > US
    > Będziesz wszystko wiedział.

    Tak tez pewnie zrobie ale najpierw chce wiedziec co mnie czeka

  • 4. Data: 2002-02-23 11:28:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "zigi" <[...]

    > Tak tez pewnie zrobie ale najpierw chce wiedziec co mnie czeka

    UM, GUS, US(VAT), US(PIT), ZUS
    A potem na przemian US i ZUS, czasem moze znow UM.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-02-23 11:33:14
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    http://www.mg.gov.pl/struktur/WWW_MSP/Porady/Porady.
    htm
    http://firma.onet.pl

  • 6. Data: 2002-02-23 12:32:39
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > "zigi" <[...]
    >
    > UM, GUS, US(VAT), US(PIT), ZUS
    > A potem na przemian US i ZUS, czasem moze znow UM.

    hmmm,
    US- pewnie ok. 100 zł wpis do ewidencji
    GUS - ???
    US (VAT) - rejestracja 152 zł ale możesz zrezygnować z VAT.
    US (PIT) - na początek 0 zł, NIP1 + ksero zaśw. z UM + regon + PIT1
    ZUS - ???
    Powodzenia

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 7. Data: 2002-02-23 12:40:51
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim
> [...]

    nada regon - nie wiem za ile - zapomnialem

    > US (VAT) - rejestracja 152 zł ale możesz zrezygnować z VAT.

    nie "zrezygnowac z VAT", a "wybrac zwolnienie".

    ladniej brzmi - prawda ?

    > US (PIT) - na początek 0 zł, NIP1 + ksero zaśw. z UM + regon + PIT1

    No i jeszcze trzeba sie oswiadczyc.

    > ZUS - ???

    Najlepiej sobie sciagnac najpierw program "platnik".

    > Powodzenia

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-02-23 12:43:11
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > GUS - ???
    > ZUS - ???

    obydwa - 0 zl

  • 9. Data: 2002-02-23 16:55:35
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nada regon - nie wiem za ile - zapomnialem

    Wiadomo że nada regon, chodziło właśnie o to za ile. Ktoś już odpowiedział
    że 0zł.

    > nie "zrezygnowac z VAT", a "wybrac zwolnienie".
    >
    > ladniej brzmi - prawda ?

    Pewnie że ładniej.

    > No i jeszcze trzeba sie oswiadczyc.

    Co masz na myśli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 10. Data: 2002-02-24 17:44:39
    Od: "BB" <b...@s...poznan.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > UM, GUS, US(VAT), US(PIT), ZUS
    > A potem na przemian US i ZUS, czasem moze znow UM.
    >
    > Boguslaw

    Zapomnieliscie jeszcze o banku - trzeba zalozyc konto firmowe. Tez jakis
    koszt ale ile nie wiem.

    Bartek