  • 1. Data: 2002-02-22 14:20:25
    Temat: Dałem ciała
    Od: "monte" <m...@v...pl>

    Witam , musze sie pochwalic.
    wlasnie kupilem kase fiskalna i poszedlem ja zarejestrowac do US . pani mnie
    uprzejmie poinformowala ze nie bede mogl odliczyc polowy wartosci kasy
    (czyli ulgi) bo nie zglosilem wczesniej do tego urzedu ze mam zamiar uczynic
    jw.
    Nadmieniam ze jest to moja 3-cia kasa pierwsza byla zgloszona .
    Po kiego grzyba trzeba wczesniej zglaszac do US ze chce sie nabyc kolejna
    kase rejestrujaca czy to normalny kraj ?Nie zgloszenie przed zakupem oznacza
    brak mozliwosci odliczenia

  • 2. Data: 2002-02-22 16:52:16
    Temat: Re: Dałem ciała
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Feb 2002, monte wrote:

> [...]
    >+ (czyli ulgi) bo nie zglosilem wczesniej do tego urzedu ze mam zamiar uczynic

    ...no to podziękowanie "w imieniu" za ostrzeżenie. A z ciekawości
    należy sprawdzić czy rzeczywiście tak jest, czy US "miał taki pomysł"
    Wrrrr...
    [...]
    >+ Po kiego grzyba trzeba wczesniej zglaszac do US ze chce sie nabyc kolejna
    >+ kase rejestrujaca czy to normalny kraj ?

    Pytanie jest retoryczne, podpada pod spam ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-02-22 17:10:04
    Temat: Odp: Dałem ciała
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0202221750310.14404-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

    > ...no to podziękowanie "w imieniu" za ostrzeżenie. A z ciekawości
    > należy sprawdzić czy rzeczywiście tak jest, czy US "miał taki pomysł"
    > Wrrrr...
    ------------
    Rozp. MF o kasach rejestrujących:
    § 11. 1. Dokonanie odliczenia następuje pod warunkiem złożenia przez
    podatnika w urzędzie skarbowym, przed terminem rozpoczęcia ewidencjonowania,
    pisemnego oświadczenia o liczbie kas rejestrujących i miejscu (adresie) ich
    używania do ewidencjonowania.

    Orka

  • 4. Data: 2002-02-22 17:13:02
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "monte" <m...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Po kiego grzyba trzeba wczesniej zglaszac do US ze chce sie nabyc kolejna
    > kase rejestrujaca czy to normalny kraj ?Nie zgloszenie przed zakupem

    A niem ozna jes sprzedac, a potem zglosic chec i kupic np inna ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-02-22 19:29:24
    Od: "Krzysiek M." <c...@g...pl>

> [...]
    ewidencjonowania,
    > pisemnego oświadczenia o liczbie kas rejestrujących i miejscu (adresie)

    Moim zdaniem z tego wynika, że należy zgłosić przed rozpoczęciem
    EWIDENCJONOWANIA, a nie ZAKUPU - gdybym źle interpretował rpzporządzenie to
    proszę o wyjaśnienie.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-02-22 19:45:58
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Krzysiek M. <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a56659$14m$...@n...tpi.pl...
    > Moim zdaniem z tego wynika, że należy zgłosić przed rozpoczęciem
    > EWIDENCJONOWANIA, a nie ZAKUPU - gdybym źle interpretował rpzporządzenie
    > proszę o wyjaśnienie.
    -------
    Przed terminem rozpoczęcia ewidencjonowania a nie faktycznym rozpoczeciem.
    A terminy określa rozporządzenie.

    Orka

  • 7. Data: 2002-02-22 20:00:52
    Od: "Krzysiek M." <c...@g...pl>

    > -------
    > Przed terminem rozpoczęcia ewidencjonowania a nie faktycznym rozpoczeciem.
    > A terminy określa rozporządzenie.

    Dzięki

  • 8. Data: 2002-02-22 21:31:58
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    > A niem ozna jes sprzedac, a potem zglosic chec i kupic np inna ?
    >
    > Boguslaw

    Chyba można kupić inną, tyle, że przy pierwszej trzeba powiedzieć, ile sztuk
    zamierzamy mieć. Zamiary można zmienić - nie znalazłem zakazu w
    przepisach...
    Pzdr Krzysztof

  • 9. Data: 2002-02-23 08:52:04
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Orka"

> [...]
    > -------
    > Przed terminem rozpoczęcia ewidencjonowania a nie faktycznym rozpoczeciem.

    Z tego co zrozumialem, to pytajacy zlozyl wczeesniej stosowne oswiadczenie
    przed
    terminem rozpoczecia ewidencjonowania i teraz chcial kupic druga kase.

    Czy moze zlozyc oswiadczenie ze zamierza kupic kase a poprzednia uzywac jako
    rezerwowa,
    jesli te druga juz zakupil lecz nie uzywa ?

    Boguslaw

  • 10. Data: 2002-02-25 07:22:09
    Temat: Re: Odp: Daem ciaa
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl>

    Orka wrote:
> [...]
    > pisemnego oświadczenia o liczbie kas rejestrujących i miejscu (adresie) ich

    czyli po raz kolejny MF i podlegly mu US zmienia zlote na szare.
    wyraznie tu mowa o rozpoczeciu ewidencjonowania, a nie o dacie
    zakupu urzadzenia ewidencjonujacego (czyli tutaj kasy fiskalnej).

    --