  • Data: 2007-05-16 09:48:52
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza (medycyna)
    Od: "Tomodati" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdaje się, że nie. Lekarz może pracować wyłącznie w zakładzie posiadającym
    > jakieś szczególne papiery, albo na własną działalność gospodarczą.
    > Pamiętam, że ktoś kiedyś opisywał taki problem, bo chcieli sobie w grupie
    > kilku lekarzy po prostu spółkę zoo założyć, żeby zmniejszyć koszta
    > prowadzenia kilku DG naraz, no i okazało się, że to się tak w prosty
    > sposób
    > nie da, bo trzeba zrobić pełnoprawny ZOZ.

    Czyli kiszka, a moglo byc tak pieknie:)

    > No to niech żona założy swoją DG. Pracuje gdzieś na etacie, tak żeby
    > zarabiała co najmniej 900 zł (z groszami)?

    I tu jest problem, poniewaz jest tez pracownikiem naukowym. Sa plany na
    uczelni by zakazac prowadzenia dzialalnosci gospodarczej pracownikom
    naukowym wiec napewno dojdzie do sytuacji, kiedy bedzie musiala wybrac:
    firma albo uczelnia.
    Jak sam widzisz moje pytanie mialo na celu obejscie obowiazku zakladania DG,
    zeby w przyszlosci nie robic sobie problemow z takim wyborem:/

    Adas