  • Data: 2002-07-22 08:15:19
    Temat: Re: Dzierżawa maszyny w KPiR
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik glos napisał:
    > Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    > wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:Pine.LNX.4.21.0207210154590.9512-100000@irys
    .stanpol.com.pl...

    > dolaczam sie do pytania przedpiszcy.

    Nie oczekujcie koledzy odpowiedzi. Autor tego kontrowersyjnego, jak
    widac, stwierdzenia obraził sie śmiertelnie że ktoś (ja) śmie je
    kwestionować i jeszcze zadawać niewygodne [1] pytania.
    A więc prawdopodobnie nigdy nie dowiemy sie co jest takiego fajnego w
    metodzie kasowej, oprócz (wątpliwej) estetyki zapisów w KPiR

    Maddy

    przypisy:
    [1] niewygodne pytanie - pytanie na ktore nie znamy odpowiedzi ale
    wstydzimy się do tego przyznać pytającemu

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl