    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: E-faktura, zgadzać się?
    Date: Tue, 16 Jun 2009 15:48:33 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 15:30
    (autor Jarek Andrzejewski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak:
    <b...@i...goo
    glegroups.com>):

    > ooo, fajnie.
    > O ile wiem, to wystarczy (darmowy) program do weryfikacji podpisu
    > cyfrowego + ew. coś do zwizualizowania faktury (ale to pewnie PDF
    > jest).
    > Nie wiem jaka organizacja im dostarcza podpis, ale np. "cieniasy" z
    > KIR mają tylko soft dla Windows (Szafir).

    No ale gdzie mam ten program mieć? Jak mam to udostępniać?

    > Jeden plus widzę: możliwość odliczenia VAT (jeśli ktoś odlicza VAT od
    > paliwa) o miesiąc (albo i kwartał) wcześniej. Obecnie nie ma szansy na
    > otrzymanie FV w miesiącu wystawienia.

    No od pojazdu i tak nie mam watu, bo rozliczam prywatne auto osobowe.
    Ale kusiło, żeby nie musieć dostawać papierków. Zwłaszcza, że mi wczoraj
    zdemolowali skrzynki pocztowe i zostałem się już bez skrzynki.

    --
    Tristan