    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: E-faktura, zgadzać się?
    Date: Tue, 16 Jun 2009 20:16:41 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 15:57
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h188ur$gff$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > A komu co chcesz udostępniać??? Ty im sprzedajesz to paliwo?

    No Gotfryd kiedyś, ZTCP, podnosił, że nabywca też musi.

    > Zważywszy na fakt, że nieprawidłowa faktura elektroniczna pozbawia Cię
    > jedynie prawa do odliczenia VAT niewątpliwie masz straaaaszny problem.

    Zważywszy na fakt, że nie każdy jest księgowym, masz niewątpliwie wredny
    charakter. Wiem, że się nienawidzimy od dawna, ale musisz koniecznie na
    moje listy odpowiadać w takim tonie? Jak cię drażnię, to użyj PLONKownicy.

    --
    Tristan