  • 1. Data: 2004-05-26 05:49:24
    Temat: Eksploatacja samoch. a VAT
    Od: "olpin" <o...@g...pl>

    Witam grupowiczów,
    Mam pytanko, czy z faktur zakupowych za np. części zamienne, przeglądy itp.
    samochodu nie uznanego za ciężarowy moge odliczac VAT?
    Pozdrawiam
    Olgierd

  • 2. Data: 2004-05-26 06:14:30
    Temat: Re: Eksploatacja samoch. a VAT
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "olpin" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów,
    > Mam pytanko, czy z faktur zakupowych za np. części zamienne, przeglądy
    itp.
    > samochodu nie uznanego za ciężarowy moge odliczac VAT?
    ---------------------------------
    Chodzi o firme oczywiście .Mozna odliczać Vat.
    Wiola

  • 3. Data: 2004-05-26 06:25:44
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "olpin" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > itp.
    > ---------------------------------
    > Chodzi o firme oczywiście .Mozna odliczać Vat.
    > Wiola

    ok, a co w sytuacji kpir+vat, samochód osobowy rozliczany przez ewidencję
    przebiegu pojazdu?

    Faktura za przegląd/serwis? -->> vat odliczamy a kwota netto przez
    kilometrówkę??

    lukasz

  • 4. Data: 2004-05-26 06:43:06
    Od: "olpin" <o...@g...pl>

    > Chodzi o firme oczywiście .Mozna odliczać Vat.
    > Wiola
    Wielkie dzięki.
    Olgierd

  • 5. Data: 2004-05-26 07:11:07
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przebiegu pojazdu?
    >
    > Faktura za przegląd/serwis? -->> vat odliczamy a kwota netto przez

    Re : Tak, można.
    AR