  • 1. Data: 2004-05-26 08:00:07
    Temat: jak to jest z tym VAT-em
    Od: "KOT" <a...@p...onet.pl>

    Prowadzę sklep z tkaninami. Między innymi
    mam również kupony jedwabiu ręcznie malowanego
    z Milanówka. Do maja VAT na te wyroby był 3%.
    Teraz 22%. Mam kilka sztuk zakupionych przed
    podwyżką VAT. Z jaką stawką VAT mam je
    sprzedać 3%, czy 22% ? Jeśli 22% co z różnicą ?
    Mam dołożyć ?

    pzdr. Julita z Radomia

  • 2. Data: 2004-05-26 08:31:34
    Temat: Re: jak to jest z tym VAT-em
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    KOT wrote:

> [...]
    > Teraz 22%. Mam kilka sztuk zakupionych przed
    > podwyżką VAT. Z jaką stawką VAT mam je
    > sprzedać 3%, czy 22% ? Jeśli 22% co z różnicą ?

    Jeśli nowa stawka jest taka jak piszesz to oczywiście 22%.
    Nie ty masz dopłacić tylko twoi klienci. To jeszcze nie wiesz, że VAT
    tak naprawdę płacą ci co są z niego zwolnieni? ;-)

  • 3. Data: 2004-05-26 08:35:53
    Od: "KOT" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nowa stawka jest taka jak piszesz to oczywiście 22%.
    > Nie ty masz dopłacić tylko twoi klienci. To jeszcze nie wiesz, że VAT
    > tak naprawdę płacą ci co są z niego zwolnieni? ;-)

    Czy wobec tego z różnicą 22%-3%=19% ?
    Przecież wcześniej odpisałem tylko 3 %

  • 4. Data: 2004-05-26 08:41:29
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    KOT wrote:

    > Czy wobec tego z różnicą 22%-3%=19% ?
    > Przecież wcześniej odpisałem tylko 3 %

    Jeszcze nie rozumiesz?
    Podnosisz cenę detaliczną o 19/103

  • 5. Data: 2004-05-26 08:41:41
    Od: "KOT" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie ty masz dopłacić tylko twoi klienci. To jeszcze nie wiesz, że VAT
    > tak naprawdę płacą ci co są z niego zwolnieni? ;-)

    Powinno być co z różnicą, a nie "czy"

  • 6. Data: 2004-05-26 08:42:40
    Od: "KOT" <a...@p...onet.pl>

    > Jeszcze nie rozumiesz?