    From: "qwerty" <q...@...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Eksport poza Unie Europejsk?, system ECS i IE515
    Date: Fri, 29 Jan 2010 16:32:26 +0100

    "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message news:op.u7avkle7l60ql1@unk...
    Dnia 29-01-2010 o 16:15:23 qwerty <q...@...eu> napisał(a):

    >Ludzie piszą Linuxa żeby zarabiać (chyba 80% czy 90% contributorów siedzi
    >w IBM, RedHat etc). Ale ja nie o tym - gdzie jest haczyk odnośnie tej
    >prostoty wysyłki - czyżby coś się w tym kraju udało?

    Widzisz.
    Sam sie zdziwiłem. Kiedys była wielka łaska w pocztowych urzędach celnych.
    Teraz jest prosto.
    Wysyłasz podpisany plik z sadem elektronicznym czyli plikiem o nazwie IE515
    i już nikt ci łaski w niczym nie robi!
    Komputer cię losuje do przetrzepania zawartości, a nie widzimisię. Idziesz,
    sznurujesz, dają ci w rękę wydruk SAD na papierku,
    W między czasie na skrzynke mailową lecą ci komunikaty różne. Dostajesz
    paczke w rękę idziesz sobie z nia do domu, nadajesz za 20 zeta jak lekka, za
    40 jak ciężka i to całe koszty transportu do USA, Kanady na bliski wschód
    czy do Azji :-)
    Jestem w szoku.
    Jedyne co mnie zdenerwowało to to, że Państwo Polskie nie dało nam takiego
    "płatnika" tylko trzeba płacić firmom trzecim, a w sumie Państwo powinno nam
    pomagać.
    Ale kończe pisac soft żeby był za darmo. Żadna to sztuka, będzie prosty i
    banalny bez żadnych wodotrysków.
    Po prostu się zdenerwowałem cenami.
    Niestety tylko pracownicy UC nie znają sie na informatyce i wyciagnąć jakieś
    informacje graniczy z cudem :-)
    Trzeba się tylko dodzwonić i wreszcie złapać kogoś z wiedzą :-)

    W związku z tym chcę uwolnić węzeł gordyjski przynajmniej w drobnej części
    :-)

    Potrzebny jest kawałek serwerka od wolontariusza i może hakieś PHPbb ? Są
    chętni ?