  • 1. Data: 2009-06-04 08:15:50
    Temat: Email do US
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Zastanawiam się, co by było, gdyby podatnicy zaczęli masowo zadawać
    pytania do US poczta elektroniczna, czy nie było by to dużym
    udogodnieniem dla podatników, zaś dla US.. chyba odwrotnie...

    Adresy sa publiczne, niekoniecznie wszędzie widoczne, wiec o trzeba
    trochę poszukać
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=4&dzial=146&
    id=12230

    Czy ktoś z was próbował koresponecja emailowa dowiedzieć sie
    czegokolwiek od US i otrzymał odpowiedz szybko i merytorycznie, a nie
    formalnie i zbywajaco?:

  • 2. Data: 2009-06-04 08:22:00
    Temat: Re: Email do US
    Od: spp <s...@o...pl>

    VoyteG pisze:

    > Czy ktoś z was próbował koresponecja emailowa dowiedzieć sie
    > czegokolwiek od US i otrzymał odpowiedz szybko i merytorycznie, a nie
    > formalnie i zbywajaco?:

    Mówisz - masz:

    http://42.pl/u/1FEg

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-06-04 08:42:16
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 4 Cze, 10:22, spp <s...@o...pl> wrote:
    > VoyteG pisze:

    > Mówisz - masz:
    >
    > http://42.pl/u/1FEg
    >
    > --
    > spp

    Dzieki, przeczytalem - skutecznosc i merytorycznosc powala :-(

    Jednak tam jest ciekawy cytat z wypowiedzi rzeczniczki MF:
    "W przypadku działania urzędów skarbowych istotne są przepisy
    Ordynacji Podatkowej, a także Kodeksu Postępowania Administracyjnego -
    wyjaśniła."

    Co ma tu do rzeczy KPA, skoro na samym początku KPA jest zapis, ze on
    niemal we wszystkim US nie dotyczy?

  • 4. Data: 2009-06-04 10:40:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Jun 2009, VoyteG wrote:

    > Co ma tu do rzeczy KPA, skoro na samym początku KPA jest zapis, ze on
    > niemal we wszystkim US nie dotyczy?

    Niemal - znaczy jak coś nie jest uregulowane w Ordynacji, to łapie
    się pod KPA, nie wypada aby dla ścisłości o tym nie wspomnieć :D

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-06-04 11:58:29
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Zastanawiam się, co by było, gdyby podatnicy zaczęli masowo zadawać
    > pytania do US poczta elektroniczna, czy nie było by to dużym
    > udogodnieniem dla podatników, zaś dla US.. chyba odwrotnie...

    Ledwoco skonczylem uzgadniac mailem szczegoly zwiazane z korekta PIT-23. Sam
    kwit pojdzie normalnie.

    Ale czas oszczedzony przeze mnie (zero wizyt, jeden telefon) plus komfort
    drugiej strony (czas na analize mojego stanowiska i argumentow) spowodowal,
    ze mniej boli koniecznosc wyskoczenia z pewnej ilosci pieniedzy.

    sz.

  • 6. Data: 2009-06-05 07:44:15
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>

[...]

    Mailem nie próbowałam, ale istnieje krajowa informacja podatkowa przy
    ministerstwie finansów i dzwoniąc na ich numer jak dotad zawsze uzyskiwałam
    konkretne, kompetentne odpowiedzi.

  • 7. Data: 2009-06-05 08:52:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-06-2009 o 09:44:15 Gabi <g...@w...pl> napisał(a):

    > Mailem nie próbowa?am, ale istnieje krajowa informacja podatkowa przy
    > ministerstwie finansów i dzwoni?c na ich numer jak dotad zawsze uzyskiwa?am
    > konkretne, kompetentne odpowiedzi.

    Jak się ocenia kompetentność odpowiedzi :) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-06-05 08:55:51
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-06-2009 o 10:52:33 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Jak się ocenia kompetentność odpowiedzi :) ?

    A właściwie to jak TY oceniasz ich jakość,
    bo w moim przypadku, zgodine z zasadą Pareto 80%
    odpowiedzi było albo bełkotliwych albo błędnych.
    (Być może miałem za trudne pytania)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 9. Data: 2009-06-06 08:48:27
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A właściwie to jak TY oceniasz ich jakość,
    > bo w moim przypadku, zgodine z zasadą Pareto 80%
    > odpowiedzi było albo bełkotliwych albo błędnych.
> [...]

    Ja byłam zadowolona z ich odpowiedzi, były konkretne i zrozumiałe. Raz tylko
    zdarzyło mi sie trafic na pana, który sypał paragrafami i nic dla mnie z
    tego nie wynikało, nie chodziło mi przeciez o to aby sprawdzac kazdy punkt
    ustawy i samej dochodzic do rozwiazania. Ale generalnie w sprawach
    watpliwych nie dzwonię juz do mojego urzedu skarbowego tylko do informacji
    podatkowej.

  • 10. Data: 2009-06-06 09:06:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-06-2009 o 10:48:27 Gabi <g...@w...pl> napisał(a):

    > Ja by?am zadowolona z ich odpowiedzi, by?y konkretne i zrozumia?e. Raz tylko

    Ale czy prawidłowe :) ? Bo te moje też często były konkretne i zrozumiałe :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek