  • 1. Data: 2002-04-21 17:35:52
    Temat: Ewidencja wyposażenia
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Muszę wprowadzić używany komputer do ewidencji wyposażenia i mam pytanie jak
    zrobić protokół przyjęcia, czy każdy z elementów komputera musi być
    opatrzony numerem seryjnym na protokole?
    Jeśli praktycznie na żaden element nie posiadam rachunku to czy mogę go
    wogóle wprowadzić na firmę? Czy moge wtedy koszt wprowadzenia zaliczyć do
    KUP?
    Czy wycena podzespołów może opierać się na aktualnych cenach giełdowych?

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 2. Data: 2002-04-21 19:35:51
    Temat: Re: Ewidencja wyposażenia
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Dn 21 kwi 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    >Muszę wprowadzić używany komputer do ewidencji wyposażenia i mam pytanie
    >jak zrobić protokół przyjęcia, czy każdy z elementów komputera musi być
    >opatrzony numerem seryjnym na protokole?

    Najlepiej

    >Jeśli praktycznie na żaden element nie posiadam rachunku to czy mogę go
    >wogóle wprowadzić na firmę? Czy moge wtedy koszt wprowadzenia zaliczyć
    >do KUP?

    Moim zdaniem tak

    >Czy wycena podzespołów może opierać się na aktualnych cenach giełdowych?

    W powiazaniu z powyzszym to jedyna metoda

    --

    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...
    Artur Zawadzki a...@p...onet.pl