  • 1. Data: 2007-02-07 10:28:49
    Temat: Excel zamiast PIT-5
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Witam,

    Czy ktos mily moglby w czynie spolecznym zrobic
    i udostepnic prosty arkusz w Excelu, ktory zastapilby
    nieodżałowany PIT-5 i ułatwił obliczanie miesięcznej
    zaliczki?

    Probowalem sam to zrobić, ale sobie zęby połamałem
    na etapie zaokrągleń do pełnej złotówki.

    Dzieki i pozdrawiam,

    latet

  • 2. Data: 2007-02-07 10:37:12
    Temat: Re: Excel zamiast PIT-5
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-02-2007 o 11:28:49 latet <s...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > zaliczki?
    >
    > Probowalem sam to zrobić, ale sobie zęby połamałem
    > na etapie zaokrągleń do pełnej złotówki.

    Sciągnij sobie Druki IPS i formularz do PIT-5, i jush :)

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 3. Data: 2007-02-07 13:30:39
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    t wrote:

    > Sciągnij sobie Druki IPS i formularz do PIT-5, i jush :)

    To darmowe jest? Czy platne?

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 4. Data: 2007-02-07 13:43:49
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-02-2007 o 14:30:39 Hikikomori San <h...@o...eu>
    napisał(a):

    > To darmowe jest? Czy platne?

    Sam program jest za free. Natomiast pamiętam że kiedyś wysyłałem eske za 6
    zeta bodajże
    żeby to ściagnąc wraz ze wszytskimi drukami(kilkaset sztuk), bo bez druków
    był download za free
    i można było dociągnąć potrzebne formularze pojedyńczo.

    pozdr

  • 5. Data: 2007-02-07 13:44:31
    Od: t <r...@o...pl>

    napisał(a):

    > To darmowe jest? Czy platne?

    Dodam że programik może się przydać wrazie potrzeby korekty jakiś
    starszych deklaracji,
    bo ma kilka kolejnych wersji tych samych druków.

    pozdr

  • 6. Data: 2007-02-07 18:59:09
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    latet nabazgrolił na ekranie:
    > Probowalem sam to zrobić, ale sobie zęby połamałem
    > na etapie zaokrągleń do pełnej złotówki.

    ntg, ale proszę:

    =zaokr(tutaj wyrażenia do liczenia;0)

    funkcja zaokraglania, nawias, wyrażenie, średnik, liczba miejsc do
    zaokrąglenia po przecinku, zamknąć nawias

    przykład:
    =zaokr((A1-B5)/35;0)

    Są też inne formuły zaokrąglania (w górę, w dół) -> poszukaj w pomocy.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2007-02-08 06:32:05
    Od: Jano <k...@p...onet.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > To darmowe jest? Czy platne?

    Do obliczeń może być darmowe. W rubryce US pisze jakieś "Wersja
    niezarejestrowana" czy coś takiego.
    Jano

  • 8. Data: 2007-02-08 09:16:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Feb 2007, Jano wrote:

    > Do obliczeń może być darmowe. W rubryce US pisze jakieś "Wersja
    > niezarejestrowana" czy coś takiego.

    Y... chyba nic nie dopisuje. Idzie o "druki IPS bez modułów
    formularzy" jak rozumiem:
    http://www.pity.pl/druki/
    ...ale nie "EX" tak?
    Tyle, ze nie da się zapamiętać kilku wartości więcej niż
    jednego formularza, czyli jakby chcieć wypełniać PITy np. dla kilku
    osób, to można się zaklikać :)

    pzdr, Gotfryd