  • 1. Data: 2005-01-03 18:21:10
    Temat: FV dla firmy w Angli
    Od: "Piotr Kloc" <p...@s...pl>

    Witam !

    Musimy wystawic fakture za usluge firmie w Angli.
    Usluga polega na zdalnej ciaglej administracji ich serwerami przez naszego
    admina.Mamy podpisana umowe z
    ta firma na tego typu usluge.Szukalem na grupach dobre kilka godzin i juz
    mam metlik w glowie.
    Wedlug mnie na fakturze stawka VAT powinna byc 0%.Wartosc podana w PLN i
    przeliczona na EURo po kursie dnia.
    Tydzien temu zrobilismy upgrade VAT-R i wpisalismy VAT EU ale
    na stronie
    http://www.europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/
    en/vieshome.htm
    po wprowadzeniu NIPU firmy w posaci PL... pokazuje ze nie ma nas w bazie.
    Kolejna sprawa to to , ze firma z Angli podala nam tylko swoja nazwe i adres
    siedziby ,
    powinni podac nam jeszcze chyba ich NIP EU w postaci GB.. ??

    Prosze w miare mozliwosci o wyjasnienie tych kwesti .
    Glownie chodzi mi jak ta fakture wystawic

    --
    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2005-01-04 00:49:48
    Temat: Re: FV dla firmy w Angli
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Jan 2005, Piotr Kloc wrote:
> [...]
    >+ mam metlik w glowie.
    >+ Wedlug mnie na fakturze stawka VAT powinna byc 0%.

    A IMHO - "nie podlega" i jakaś formułka z jakiego to powodu nie
    podlega... to najwyraźniej NIE jest eksport 0% choć *efektywnie*
    tak wychodzi :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-01-04 09:51:06
    Od: fawlty <l...@t...sig>

    > A IMHO - "nie podlega" i jakaś formułka

    "art. 2 pkt 26, art. 27 ust. 3 i 4 ustawy o podatku towarów i usług"

    --
    fawlty at o2 dot pl