    From: Mateusz <s...@w...pl>
    Subject: Re: Faktura Marża
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 18 Apr 2013 23:58:24 +0200

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 09:30:42 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > się przyczepi.
    > Nieprzedsiębiorcy bywają przekonani, że do wystawienia rachunku
    > trzeba prowadzić DG i (wbrew obowiązkowi z Ordynacji) najczęściej
    > tego odmawiają, ale na ogół skłonni są dołączyć coś co tytułują
    > np. "umowa" :) (tu mi kaktus rośnie jak to jest *umowa*)
    >
    > Dla porządku, nigdy nie kupowałem tą drogą "materiałów i towarów",
    > ale restrykcje dotyczące takich zakupów (opisane w par.16 i 17
    > rozporządzenia) nie dotyczą na mój gust dokumentu nabycia.
    > A wydruk z aukcji wymogi "opisu" (par.16.4) IMO wypełnia w 100%
    >
    > Jakby kto miał zamiar posprawdzać przepisy:
    0110101,rozporzadzenie-ministra-finansow-z-dnia-2608
    2003-r-w-sprawie.html

    > Co do VAT marża nie widać żadnych przeciwwskazań.
    > Oczywiście zakup przekraczający limit zwolnienia implikuje PCC :)
    >
    > pzdr, Gotfryd
    > (KPiR, VAT)

    Dzięki za odpowedź. Na Ciebie zawsze można liczyć.
    Nie odważę się wpisać towaru do KPiR na podstawie wydruku aukcji.
    Po przeczytaniu ustawy uważam, że wymagana jest umowa K-S ** z podpisami **

    Pieczątka, podpis - bat urzędu na podatnika....

    pozdrawiam

    Mateusz