  • Data: 2010-01-25 12:48:11
    Temat: Re: Faktura VAT czy konieczna
    Od: "Przemek R." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 19:50, Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:

    > Z ciekawości tylko spytam - po co przy sprzedaży na fakturę wystawiasz
    > paragon?

    zeby miec z głowy rejestr vat oraz jednym wpisem zaksiegowac w
    ksiedze.
    Ewentualnie pomniejszone o kwote z zeszytu zwrotow (do ktorego w
    takim przypadku
    ida zwrocone paragony) lub o kwote wynikajaca z faktur zaliczek (bo je
    tez pewnie bede nabijac), ale ze u mnie poki co wystepuje sprzedaz
    gdzie to w gre nie wchodzi wiec
    mam to z tym spokoj.

    Po za tym mam taką sliczna czarna drukareczke z niebieskim ekranem ze
    az sie oprzec druknieciu paragonu nie moge :-)

    Pomyslalem sobie ze skoro ludzie nie zawsze chca fakture wiec
    przynajmniej zaoszczedze na tuszu i papierze stad pytanie jak w
    temacie i widze ze dalej aktualne bo nikt nie odpisal .

    pozdrawiam