  • 11. Data: 2002-10-12 13:54:33
    Temat: Re: Faktura VAT jak to zrobić?
    Od: "Milo" <J...@w...pl>

    news:36agqu8u0p173o1l4aov9bfpnrdl7pjjqi@4ax.com...
    > Pięknego dnia Sat, 12 Oct 2002 15:37:47 +0200, "Milo" <J...@w...pl>
    > zakodował:
    > >1 podatek PIT 100/0,81 = 123,46
    >
    > Co to za podatek 23,46%?
    Dlaczego 23,46%?
    23.46 to 19% podatku z kwoty 123.46.
    A co to za podatek 19%? To chyba wiesz ..

    Jacek

  • 12. Data: 2002-10-12 14:08:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 12 Oct 2002 15:54:33 +0200, "Milo" <J...@w...pl>
    zakodował:

    >A co to za podatek 19%? To chyba wiesz ..

    No, ale zapomniałeś odjąć koszty. Nikt nie płaci 19% od przychodu.

    Jeżeli chcesz liczyć w ten sposób, to ryczałt. A tam stawka jest
    dużo niższa.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 13. Data: 2002-10-12 17:55:59
    Od: "Milo" <J...@w...pl>

    > No, ale zapomniałeś odjąć koszty. Nikt nie płaci 19% od przychodu.
    To mniej wiecej tak jak nikt nie płaci 22% VAT wynikajacy z faktury.
    Przeciez najpier nalezy odjac VAT naliczony... to tak z sprzekory bo
    oczywiscie masz racj ;-)

    > Jeżeli chcesz liczyć w ten sposób, to ryczałt. A tam stawka jest
    > dużo niższa.

    Moje wyliczenia nie sa oczywiscie "ksiegowe".
    One sa "handlowe". W ten sposob przelicza sie cena za usługe bez faktury na
    cene z faktura. Usługodawca ma gwarancje ze do interesu nie dopłaci ....
    Przynajmniej ja bym tak robił.

    Jacek