  • 11. Data: 2002-08-09 13:05:12
    Temat: Re: Faktura eksportowa - czy musi byc po Polsku?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:aj0d0a$25k$1@news.tpi.pl...
    > ...>
    >
    > Dobra księgowa nie potrzebuje oczu i rozpracuje fakturę VAT węchem,
    słuchem
    > a zwłaszcza sercem...ups...organu nie stwierdzono...wątrobą.
    ------------------------------------
    Czy brak tego organu stwierdzono również u księgowego ?
    Jolka

  • 12. Data: 2002-08-12 07:34:01
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > słuchem
    > ------------------------------------
    > Czy brak tego organu stwierdzono również u księgowego ?
    ..

    Tylko u dobrego ;)

  • 13. Data: 2002-08-17 20:48:58
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    : Witam! Wykonuje projekty budowlane dla f-my z Niemiec.
    : Wystawiam im faktury w euro, stosuje VAT0% (ale na fakturach nie ma VAT'u,
    : sa po niemiecku, a klienta niemieckiego VAT nie interesuje, a wrecz jest
    na
    : slowo VAT uczulony:)
    : Moje faktury US juz nie raz ogladal i nie mial zastrzezen. Ale ostatnio
    : uslyszalem, ze powinienem wystawiac na swoje potrzeby (oprocz tych dla
    : Niemca) faktury VAT po polsku w zlotych, z VAT 0% itd. (tez w US).
    W Polsce obowiązuje język polski i waluta polska, spójrz np. w ustawę o
    rachunkowości. Najlepiej treść fa. zawrzeć w języku polskim i obcym a kwota
    może być w Euro ale gdzieś z boku przeliczona na PLN.

    : Czy tak jest? I jesli tak to jaki kurs przeliczenia stosowac - z dnia
    : wystawienia, z dnia Sad-u (tam jest kwota w zl - cos by sie przynajmniej
    : zgadzalo).

    Jeżeli pełna księgowość to powino to być zawarte w polityce finansowej. Co
    do zasady jeśli SAD to kurs z SADu, gdy brak to kurs z dnia przeprowadzenia
    operacji.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.