  • 1. Data: 2006-11-08 08:40:38
    Temat: Faktura paliwowa bez nr rej.pojazdu
    Od: "Jarek W." <w...@o...pl>

    Witam,
    czy US będzie kwestinował zaksięgowanie faktur VAT za paliwo, jeżeli nie ma na
    nich wpisanego numeru rej. pojazdu? Nadmieniam, że pojazd spełnia wymogi co do
    odliczania VAT od paliwa.

    Jarek W.

  • 2. Data: 2006-11-09 18:21:36
    Temat: Re: Faktura paliwowa bez nr rej.pojazdu
    Od: c...@g...com

    Jarek W. napisał(a):
> [...]
    > nich wpisanego numeru rej. pojazdu? Nadmieniam, że pojazd spełnia wymogi co do

    Tak. Na FV musi być wpisany nr.rej. Nie wystarczy opis z tyłu FV.

  • 3. Data: 2006-11-10 13:36:17
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik c...@g...com napisał:

    > Tak. Na FV musi być wpisany nr.rej. Nie wystarczy opis z tyłu FV.

    musi? nie chce mi się szukać, ale wydaje mi się , że w przepisie
    napisano, że "powinien"

  • 4. Data: 2006-11-10 20:13:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gonia <g...@w...pl> w

    > musi?

    Nie..., dlatego są kary, że nie musiał i nie zrobił, a powinien zrobić :P

    > nie chce mi się szukać, ale wydaje mi się , że w przepisie
    > napisano, że "powinien"

    Pewnie masz rację, że tak napisano, ale pomyśl o skutkach, gdy powinności
    nie wykonasz

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2006-11-10 20:34:06
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 10-11-2006 o 14:36:17 gonia <g...@w...pl> napisał(a):

    > musi? nie chce mi się szukać, ale wydaje mi się , że w przepisie
    > napisano, że "powinien"

    Był wyrok w którym są dał wykładnie że "powinien" znaczy "musi".
    W którejś Gazecie podatkowej to było albo prawnej z ostatniego półrocza