eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktura tylko w dniu sprzedazy - problem ze sprzedawca. › Re: Faktura tylko w dniu sprzedazy - problem ze sprzedawca.
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura tylko w dniu sprzedazy - problem ze sprzedawca.
    Date: Mon, 30 Nov 2009 11:26:04 +0100

    On Sat, 28 Nov 2009, pawelj wrote:

    > Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał
    [...]
    > Chyba, że po prostu polską tradycję pieniactwa chcesz podtrzymać bo nic
    > innego tu dopasować się nie da.

    Moment, moment.
    Proponujesz tezę, że można się "planowo" wypinać na prawa nabywcy,
    bazując na tym że "jemu ma się nie opłacać i niech sobie idzie"?
    Jawnie ustalić sobie "regulamin" sprzeczny z przepisami i twardo
    egzekwować "tak ma być"?
    Kupujący ma dostać f-rę to ma dostać. To czy "mu się opłaca" jest
    osobną sprawą, ale na pewno nie jest pieniactwem.

    pzdr, Gotfryd