  • Data: 2006-09-22 05:37:59
    Temat: Re: Faktura wysłana maile w pdf a druga pocztą
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Sep 2006 19:13:43 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Albo jest tak jak piszesz, i wtedy ktoś kto chce "dokopać" najpierw
    > zabezpiecza fakturę u klienta a później u Ciebie łapie w garść drugi
    > egzemplarz "oryginału" po czym prosi strony o wskazanie kto odpowiada
    > za "drugi oryginał", albo tylko się tłumaczysz na grupie i tak dobrze
    > Ci idzie bo nie możeby zażądać żebyś pokazał konkretne faktury bez
    > drukowania ich na naszych oczach ;)

    Czyli jak powinienem postępować?
    Po przyjściu klienta z prośbą o fakturę najpierw daję mu do
    podpisania oświadczenie, że nie wydrukował faktury, którą
    otrzymał w formacie PDF?

    BTW - zdarzyło się już, żeby US dokopał za dwa "oryginały" (bo sobie
    zrobiłem w jakimś celu ksero otrzymanej faktury)?

    Andrzej.