  • Data: 2008-12-01 10:56:57
    Temat: Re: Faktura za kompleksowe usługi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Nov 2008, Tristan wrote:

    > (autor Wojciech Bancer
    >
    > A jak mój program nie ma takiej opcji? Tylko wymusza datę?

    Tristan, Ty się prosisz... czy jest jakikolwiek wadliwy produkt
    na polskim rynku, którego udało Ci się NIE używać???

    Każ "tfurcy" programu przeczytać rozporządzenie o zasadach
    wystawiania faktur! Może i programować umie, ale nie doczytał
    o fakturach :)
    Masz pod nos:
    +++
    § 9.
    1. Faktura stwierdzajšca dokonanie sprzedaży powinna
    zawierać co najmniej:
    3) dzień, miesišc i rok albo miesišc i rok dokonania sprzedaży
    ---

    Jak na mój gust, z braku laku można:
    - nie przejmować się ;P (i np. pisać ostatni dzień m-ca)
    albo:
    - w umowach dopilnować określenia dnia kończącego dany okres
    rozliczeniowy - ja np. mam taką (umowę) z "ostatni dzień
    roboczy miesiąca".

    > Nie. nie znam się po prostu.

    Przeczytaj lepiej po trochu te przepisy.
    Nie zaraz całość na jeden dzień... ;)

    pzdr, Gotfryd