    From: "Kaizen" <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktury NOM - raz jeszcze
    Date: Mon, 1 Jul 2002 10:45:48 +0200

    news:uerphu09t0et1rlf7cnhbtp53ehfo8uknb@4ax.com...

    > Mówili, że TPSA wystawi, bo mieli nadzieję na normalne załatwienie
    > sprawy.

    No tak, widząc, kto jest właścicielem NOMu trudno było przypuszczać, że
    opierać będą się na prawie (którego nie znają, bo ważniejsze były dla nich
    jakieś wytyczne od ustawy o VAT) i umowach. Nadzieje, to nie jest
    odpowiednia podstawa do działań gospodarczych.

    > Niestety z monopolistą, pozostającym w dodatku własnością
    > niepolską, się nie da nic.

    Tak, a NOM jest spółką kilku innych monopolistów - tak że "partnerzy" są
    siebie godni.

    > Tak więc płacić i nie marudzić...

    No dobra, ale ile? Ja nie dzwoniłem (no, może kilka minut), ale przez ten
    czas wynajmowałem mieszkanie z kilkoma innymi osobami. Niektórzy już się
    wyprowadzili, a rachunek jest spory. Mam teraz biegać, dzwonić kombinować? I
    jak ktoś łaskawie powie "No dobra, to ile mam zapłacić" to co mu mam
    odpowiedzieć? Nie da się uzyskać billingu. Nawet, jak się uda go zdobyć to
    kto pamięta, gdzie dzwonił pół roku temu (albo jeszcze dawniej)?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775