  • Data: 2011-01-06 12:42:21
    Temat: Re: Faktury elektroniczne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jan 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No może nie rozumiem :(

    "Elektroniczna postać faktury".
    W PDFie, JPG, DOC albo czym tam sobie życzysz.

    > No. Bierzesz np. wydruk i treść na nim jest. Ale plik np. elektroniczny
    > jest już nieczytelny, bo np. soft się wyekspirował.

    To może sprawdź, że litera *nie zabrania* trzymania wydruku, co?
    Do tego, jak "soft wyekspirował", to wcale nie znaczy że dane
    są nieczytelne.
    To, że *TY* ich nie umiesz odczytać, nie znaczy że "niedasię".
    Też mam kłopoty z japońskimi (teraterm) i chińskimi opisami do
    programow, że tak to oględnie ujmę, ale to nie znaczy że są
    nieczytelne ;)

    pzdr, Gotfryd