  • Data: 2004-05-06 10:11:02
    Temat: Re: Fundacje
    Od: "L." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli nie ma takiego ograniczenia to czy mam rozumieć, że taka fundacja
    > może przeznaczyć 90% datków na pensje dla prezesa a za pozostałe 10%
    > spełniać cele statutowe?
    >

    > Paweł

    Polecam książkę Ksenia Czubakowska, Kazimiera Winiarska "Rachunkowość
    Fundacji Stowarzyszeń i Innych jednostek"

    Muszisz odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: prowadzisz działalnosć
    gospodarczą czy nie.
    Jeśli tak, to w jakiej formie - czy masz wyodrebnioną jednostkę typu Sp. z
    o.o. lub cokolwiek innego
    np. Wyogrebnione w planie kont Grupę Inwestycyjną, Gospodarczą itp.
    nie wiem jak to masz nazwane u siebie.

    L.