    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Garnitur w koszty reprezentacji i reklamy?
    Date: Thu, 12 Oct 2006 23:08:40 +0200

    Użytkownik Magdi napisał:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:11102006.788E2A98@budzik61.poznan.pl...

    > kupiłeś we wrześniu garnitur za 1000. Przychody narastająco od początku roku
    > do września wynoszą 100000.
    > W koszty wpisujesz min(1000; 0,25% * 100000) czyli 250 zet.
    > Na koniec października twoje przychody narastająco wynoszą 120000, a 0,25%
    > tych przychodów to 300 zet.
    > Masz prawo do wpisania w KUP 300 zł, ale ponieważ we wrześniu wpisałeś 250,
    > to dopisujesz tylko 300-250=50 zet.

> [...]
    a na jakiej podstawie mam rozliczać ten limit miesięcznie, jeżeli
    zakładam, że w skali roku mi sie to zmieści?
    z tego co kojarzę, bez zaglądania, jest powiedziane, iż zaliczki są
    traktowane na równi z podatkiem, fakt
    ale nie widzę tego ogranicznika do każdego miesiąca z osobna.....a co z
    VAT? korygować w każdym miesiącu miesiąc stosowny i tłumaczyć to tym, że
    właśnie zwiększył mi się limit? szczególnie, że mówimy o zużyciu a nie o
    przekazaniu