  • 1. Data: 2003-12-31 10:44:10
    Temat: Gdzie wzór oświadczenia o podatku liniowym 19% ?
    Od: Kuba <k...@p...onet.pl>

    Poszukuję wzoru oświadczenia do US o wyborze podatku liniowego 19%.
    Będę wdzięczny za pomoc.

    Kuba

  • 2. Data: 2004-01-01 17:26:32
    Temat: Re: Gdzie wzór o?wiadczenia o podatku liniowym 19% ?
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję wzoru oświadczenia do US o wyborze podatku liniowego 19%.
    > Będę wdzięczny za pomoc.
    Szalony jesteś w naszym kraju chcesz jakiś formularz przed dzień kiedy
    zacznie istnieć przepis( chociaz PIT-28 na ten rok już był skarbówce
    31.12,2003)Ale poważnie nie wiem czy coś takiego bedzie ustawa tylko mówi o
    oświadczeniu a formy nie widziałam może Skrabówki cos wymyślą we własnym
    zakresie tak jak poprzednie o wyborze formy opodatkownia składanej do 20
    stycznia nowego roku.
    Wiola