  • 1. Data: 2003-12-31 11:00:16
    Temat: ogolnego szcześliwego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Ogolnie Szczęsliwego Nowego Roku.
    Małych podatków, duzych dochodów i wypłacalnych klientów.

    I żeby nagle zabrakło mi powodów do strzelania na grupie a Gotfrydowi do
    gryzienia (lata leca a zebów nie przybywa) ;-)

    Maddy "wyłaczamy serwerek od neo, komputerek, szafa na klucz i od domku!"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2003-12-31 11:32:20
    Temat: Re: ogolnego szcześliwego
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    > Ogolnie Szczęsliwego Nowego Roku.
    > Małych podatków, duzych dochodów i wypłacalnych klientów.

    dołączam się do życzeń
    Robert Steward

  • 3. Data: 2003-12-31 12:30:17
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Robert Steward" <d...@o...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > dołączam się do życzeń
    > Robert Steward

    i ja, i ja też

    pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku Podatkowego ;-)

    Magda Piwowarczyk

  • 4. Data: 2003-12-31 14:00:11
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > i ja, i ja też
    > pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku Podatkowego ;-)

    Ja rowniez podepne sie pod ten watek i chcialbym zyczyc Wam oby nastepny rok
    nie byl gorszy od aktualnego ;)

    Jednoczesnie jest to moj pierwszy post na ta liste, w zwiazku z tym
    pozdrowienia x2 :):)

    Marcin K.

  • 5. Data: 2003-12-31 18:08:02
    Od: "Michał" <k...@b...com>

    > Ogolnie Szczęsliwego Nowego Roku.
    > Małych podatków, duzych dochodów i wypłacalnych klientów.
    >
    > I żeby nagle zabrakło mi powodów do strzelania na grupie a Gotfrydowi do
    > gryzienia (lata leca a zebów nie przybywa) ;-)

    Dołączam się również i dziękuję Wam za wszystkie rady, których tak aktywnie
    na grupie udzielacie. Wspaniała robota.

    Michał