  • 1. Data: 2006-07-26 08:31:37
    Temat: Gdzie znaleźć jakie formy dzialalności są na VAT 7 i 0 ?
    Od: Mariusz_MANIEK <m...@g...pl>

    Prowadzę sobie DG i ostatnio stwierdziłem, że płacę za dużo VAT i
    PITu-pitu - czy jest jakiś legalny sposób na obniżenie tych podatku ? Np
    poszerzenie działalności o coś z VAT 7% lub 0% a kosztach 22% co pozwoli
    na generowanie oszczędności ?
    Gdzie znajdę zestawienie stawek VAT dla poszczególnych 'działalności' ?

    Dziękuję
    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-07-26 08:38:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mariusz_MANIEK wrote:
    > Prowadzę sobie DG i ostatnio stwierdziłem, że płacę za dużo VAT i
    > PITu-pitu - czy jest jakiś legalny sposób na obniżenie tych podatku ?

    To jest myślenie negatywne. Zaczniesz teraz szukać, co by tu kupić
    (upchnąć w firmie na siłę), żeby zapłacić mniejszy podatek.
    Pomyśl pozytywnie: co mogę zrobić (kupić), żeby zapłacić
    kilka razy więcej podatków.

  • 3. Data: 2006-07-27 10:12:36
    Od: Mariusz_MANIEK <m...@g...pl>

    cef wrote:
> [...]

    > (upchnąć w firmie na siłę), żeby zapłacić mniejszy podatek.
    > Pomyśl pozytywnie: co mogę zrobić (kupić), żeby zapłacić
    Hehe , no własnie podpisałem pewne umowy i zapowiada się na płacenie
    jeszcze większych podatków a ja ciągle widzę, że ktoś ta moją ciężko
    zarobioną kasę marnotrawi - dziś leperiada np stwierdziła, że biedni
    rolnicy płacą ZA WYSOKIE składki na ubezpieczenie (chyba z
    600pln/kwartał) a co o nas DG ? (min. 780/m-c) ? Nie mam ochoty
    utrzymywać tych ani żadnych innych nie potrafiących sobie poradzić
    ludzi.. Skłanie mnie to do ładnie nazwanego przez Ciebie 'myślenia
    negatywnego'

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 4. Data: 2006-07-27 11:21:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mariusz_MANIEK wrote:

    > Nie mam ochoty
    > utrzymywać tych ani żadnych innych nie potrafiących sobie poradzić
    > ludzi.. Skłanie mnie to do ładnie nazwanego przez Ciebie 'myślenia
    > negatywnego'

    Możesz sobie zamówić bardzo drogą usługę
    w firmach, które specjalnie dla Ciebie założy
    kilka wskazanych przeze mnie osób :-)

  • 5. Data: 2006-07-27 12:02:32
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-07-2006 o 13:21:15 cef <c...@i...pl> napisał:

    > Możesz sobie zamówić bardzo drogą usługę
    > w firmach, które specjalnie dla Ciebie założy
    > kilka wskazanych przeze mnie osób :-)

    Ale wtedy wpadasz do grupy podwyższonego ryzyka i jak Cie skontrolują
    to do majtek :)

  • 6. Data: 2006-07-27 12:10:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    t wrote:

    > Ale wtedy wpadasz do grupy podwyższonego ryzyka i jak Cie skontrolują
    > to do majtek :)

    To mało owocna kontrola
    bedzie, szczególnie w przypadku takich, co to
    jedynie majtki mają.