  • 1. Data: 2005-01-24 08:12:02
    Temat: HELP! Wysłałam PIT-4 za 12/2004 i nie pamiętam czy podpisałam :(
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Ludzie co teraz zrobić ?
    Czasem miewam takie nieuzasadnione zaniki pamięci, znaczy robię coś a myślę
    już o następnej rzeczy do wykonania.... z tego to wynika.
    Brakło mi tuszu w drukarce i drukowałam PITa w jednym egzemplarzu (tym do
    wysłania) no i wysłałam...
    i kurde mol nie wiem czy podpisałam czy nie... :( Denerwuję się jak smok, bo
    w zeszłym roku, też za grudzień to w ogóle deklaracji nie wysłałam i
    musiałam potem pisać czynny żal.
    A co mam zrobić teraz, jeśli nie wiem czy poszło z podpisem czy bez ?
    Grożą za to jakieś sankcje ?
    Dzwonić do US i zapytać czy podpisałam ? a potem działać..
    Czy czekać aż zawołają o podpis ?
    Luuudzie uspokójcie mnie jakoś, bo normalnie spanikowałam,
    od razu przepraszam, że tak chaotycznie piszę, ufam, że zrozumiecie i nikt
    mnie za to nie skarci.
    Z góry dziękuję za każde pomocne słowo
    i pozdrawiam, Monia.

  • 2. Data: 2005-01-24 08:51:11
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "monia" <m...@o...pl> wrote in message news:ct2aad$g5t$1@news.onet.pl...
    > Ludzie co teraz zrobić ?

    Spokojnie. Wołają i podpisujesz na miejscu.
    Wszystko z usmiechem na ustach.
    T.

  • 3. Data: 2005-01-24 09:30:09
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "toster" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > "monia" <m...@o...pl> wrote in message
    >
    > Spokojnie. Wołają i podpisujesz na miejscu.
    > Wszystko z usmiechem na ustach.
    > T.

    Oooo to mnie uspokoiłeś :)
    Dziękuję za całego serca :*
    Monia.

  • 4. Data: 2005-01-24 13:13:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    monia wrote:
> [...]
    > Luuudzie uspokójcie mnie jakoś, bo normalnie spanikowałam,
    > od razu przepraszam, że tak chaotycznie piszę, ufam, że zrozumiecie i nikt

    Wyślij jeszcze raz ten sam podpisany. I dołącz im kartkę, że wysyłasz
    jeszcze raz, bo nie wiesz, czy podpisałaś. Żeby nie główkowali co się
    zmieniło.