  • 1. Data: 2007-05-17 12:38:16
    Temat: IMPORT USŁUG
    Od: i...@o...pl

    Proszę o pomoc. Mam do wysłania do naprawy elektronikę do Niemiec.
    Towar wraca z serwisu z fakturą za wykonaną usługę. Czy traktować to
    jako import usług?

  • 2. Data: 2007-05-18 10:24:04
    Temat: Re: IMPORT USŁUG
    Od: "my way" <y...@n...pl>

    Użytkownik <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Proszę o pomoc. Mam do wysłania do naprawy elektronikę do Niemiec.
    Towar wraca z serwisu z fakturą za wykonaną usługę. Czy traktować to
    jako import usług?

    zakładam, że towar juz wrócił i masz fakturę (bo z postu trudno wywnioskowac
    jak jest naprawdę:)
    zanim odpowiem musisz napisać czy:
    - jesteś podatnikiem zarejestrowanym jako podatnik UE?
    - towar wrócił po <30 czy >30 dniach od zakończenia wykonania usługi ?
    - na fakturze jest niemiecki vat?

    pozdrawiam