  • 11. Data: 2008-01-14 11:25:48
    Temat: Re: Ile można sprzedać na Allegro bez rezyka kłopotów?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > To jest z Boolea i de Morgana:

    hmm, no proszę, to gdzieś tego jeszcze uczą.
    czyli nie jest tak źle.

  • 12. Data: 2008-01-14 11:26:53
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 14-01-2008 o 12:25:48 witek <w...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > hmm, no proszę, to gdzieś tego jeszcze uczą.
    > czyli nie jest tak źle.

    Ale Gotfryd to jest jeszcze stara gwardia,
    to co teraz jest w gimnazjach czy liceach to już inna bajka

    pozdr,
    tommyz

  • 13. Data: 2008-01-14 11:57:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    t...@o...pl wrote:

    > Ale Gotfryd to jest jeszcze stara gwardia,
    > to co teraz jest w gimnazjach czy liceach to już inna bajka

    Uczą! Uczą! Moje licealne dziecię egzaminowało mnie ostatnio ;-)

    Piotrek

  • 14. Data: 2008-01-14 11:59:18
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 14-01-2008 o 12:57:00 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Uczą! Uczą! Moje licealne dziecię egzaminowało mnie ostatnio ;-)

    De Morgana itd? Która klasa? Ja mam znajome dziecię z 1. kl liceum
    i porównując do materiału który sam miałem, to niezbyt ambitne rzeczy
    tam ma(aczkolwiek dokładnego porównania nie robiłem).

    pozdr,
    tommyz

  • 15. Data: 2008-01-14 12:12:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    t...@o...pl wrote:
    > De Morgana itd? Która klasa? Ja mam znajome dziecię z 1. kl liceum
    > i porównując do materiału który sam miałem, to niezbyt ambitne rzeczy
    > tam ma(aczkolwiek dokładnego porównania nie robiłem).

    Klasa maturalna o profilu mat-fiz-inf

    Wprawdzie logika - zgodnie z programem - jest chyba w pierwszej klasie
    ale ostatnio najwyraźniej ćwiczą je przed maturą ;-)

    Piotrek

  • 16. Data: 2008-01-14 22:30:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Jan 2008, witek wrote:

    > hmm, no proszę, to gdzieś tego jeszcze uczą.

    A skąd ja mam wiedzieć, czy uczą? :P

    pzdr, Gotfryd