  • 1. Data: 2005-03-09 09:39:43
    Temat: Inne zameldowanie i dg a wspólne rozliczanie się małżonków
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Mam pytanko. Oboje z mężem w ubiegłym roku pracowaliśmy. Dodatkowo maż
    prowadzi działalność gospodarczą. Na stałe jesteśmy zameldowani w dwóch
    różnych miejscowościach. Czy możemy się wspolnie rozliczać?

    Ksiegowa powiedziała mężowi, że przy dg i innym miejscu zameldowania nie
    możemy. Czy to prawda?

    Wydaje mi się to trochę bez sensu.

    Pozdrawiam, Ania

  • 2. Data: 2005-03-09 09:56:20
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Ania napisał:

> [...]
    > różnych miejscowościach. Czy możemy się wspolnie rozliczać?
    >
    > Ksiegowa powiedziała mężowi, że przy dg i innym miejscu zameldowania nie

    Zameldowanie nie przeszkadza. Jak mąż jest opodatkowany z DG?

    pzdr

    Tomek

    Ogladasz IDOLA? Masz pytania, uwagi? Napisz do JURY..
    Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1860 <<<

  • 3. Data: 2005-03-10 12:18:02
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    mam podobny przypadek
    W US powiedzieli, że liczy się adres ZAMIESZKANIA (rzeczywistego), a nie
    zameldowania.
    Zwrócili mi uwagę, ze w PIT jest napisane ADRES ZAMIESZKANIA, a nie
    ZAMELDOWANIA.

    http://www.gazeta.pl/usenet/