    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Internet (zwolnione czy nie z VAT )?
    Date: Thu, 27 May 2004 09:45:25 +0200

    Użytkownik Dariusz Domagała napisał:

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@n...org> napisał w wiadomości

    > Cikewe jest to jak tłumaczą to Panie w BOK'u:
    >
    > 'Jeżeli faktura jest na firmę jak np. TP SA, spółki zoo, i inne duże
    > to vat 22%, ale dla firm prowadzonych przez osoby fizyczne i inne mniejsze
    > spółki vat zw.'

    Ciekawe jak oni oceniają "wielkość" spółek i co to ma wspólnego z
    ustawą, tam słowa o wielkości nie ma.
    Ja dostałam na neo 22%. Nie udostepniam łacza, i jak najbardziej jestem
    mała i "fizyczną" firmą. Tak samo mój mąż - na DSL 22%. Nie udostępnia,
    jednoosobowa DG.
    Ale wśród znajomych niektórzy dostali 22% a niektórzy zwolnione. Żaden
    nie udostępnia, nie świadczy usług, łącza tylko na własne potrzeby. Na
    oko wychodzi pół na pół (połowa zw połowa 22%).
    Znajoma sp. z o.o. dostała 22% na DSL i zw na neo (albo odwrotnie, nie
    mam przed oczami, niemniej jedno tak drugi tak) na JEDNEJ fakturze -
    łącza nie udostępnia.

    Nie dzwoniłam jeszcze do Tepsy, ale może się pokusze. Tyle że na tej ich
    infolinii nie ma nikogo kto by sie orientował w problemie. Tam siedzą
    tylko telefoniczne odpowiedniki sekretarek. Jak im góra nie da
    instrukcji to mozna sie cudów dowiedzieć.

    Maddy coraz bardziej rozbawiona bo tylko odlicza, nie nalicza i
    właściciwe jej to rybka

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl