  • Data: 2017-11-23 17:49:51
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-11-23 o 14:03, J.F. pisze:

    >Czy jak do fryzjera w polsce przyjedzie niemiec, to dostanie cenę bez
    >vat?

    Jak to ostrzyzenie dla celow firmowych i posiada unijny nip ... to tak
    :-)

    http://www.rp.pl/VAT/305239984-VAT-jak-rozliczyc-nap
    rawe-i-montaz-na-rzecz-kontrahenta-unijnego.html

    Mam pewne watpliwosci, czy fryzjer musi posiadac unijny nip ... no i
    czy firma niemca musi posiadac unijny nip, trzeba by sprawdzic w
    ustawie.

    Dla niepodatnikow VAT trzeba jednak naliczyc ... tylko znow do
    sprawdzenia - polski, czy czeski :-)

    J.