  • Data: 2016-10-06 09:59:24
    Temat: Re: JPK faktury
    Od: jedenptak <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2016 16:57:12 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Wędrowniczek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > [...]
    >
    > Naprawde ?
    >
    > Brzmi, jakby jakas grupa ktorej bardzo zalezy dogadala sie z grupa
    > trzymajaca wladze :-)
    > To po co im JPK z samej sprzedazy ?
    >

    > J.

    Po co?
    A po co im dane z FA zakupu? Przecież będą mieli.
    1. Wykazujesz NIP i nr FA (nr jaki widnieje na "papierze") zakupu
    dostawcy
    2. Dostawca ma obowiązek przekazać pozycje FA sprzedazy
    3. Robisz relację:
    NIP+NRFAZAKUP => NIP+NRFASPRZED DOSTAWCY
    i masz pozycje zakupu.
    Unikają dublowania danych?

    Wydaje mi się , że test relacji NR FA zakup +> nr FA Sprzedazy będzie
    podstawowym testem czy nie masz lewych/dziwnych faktur.
    Być możę będą kłopoty gdy sprzedawca wpisze ciut inaczej nr FA np.
    pominie jakieś kreski, rok, nazwe magazynu itp. a/lub Ty wprowadzisz ja
    go inaczej i relacja po NR nie będzie chciała zaskoczyć.