  • Data: 2007-02-08 15:52:12
    Temat: Re: Ja rozumiem, że życie nie jest proste ale ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    my way wrote:
    > przeczytaj dokładnie ust.4
    > wynika z niego, że jeżeli dla *wpływu* nie możesz ustalic kursu faktycznie
    > zastosowanego, wyceniasz *wpływ* wg kursu śr nbp z dnia poprzedniego

    Gdyby na ten dzień nie było kursu kupna w moim Banku to rzeczywiście mam
    obowiązek uwzględnić średni kurs NBP.

    Natomiast jeśli kurs kupna jest to jeszcze raz zwracam uwagę na fakt, że
    ustawodawca pisze o *przeliczeniu* przychodu a nie *przewalutowaniu*
    Czyli brak przewalutowania IMHO nie ma znaczenia i tej wersji będę się
    trzymał ;-)

    Ale chyba rzeczywiście nie zawadzi wystąpić o wiążącą interpretację

    Piotrek