  • 1. Data: 2002-06-25 20:44:29
    Temat: Jak dlugo zawieszenie dzialalnosci ?
    Od: "Argento" <c...@p...onet.pl>

    Witam Grupe,

    mam pytania odnosnie prowadzenia wlasnej dzialalnosci gospodarczej (firma
    jednoosobowa):
    - na jak dlugo mozna zawiesic dzialalnosc bez zadnych przykrych konsekwencji
    ze strony US ?
    - w jaki sposob poinformowac urzad o wznowieniu dzialalnosci ?
    - czy w czasie zawieszenia powstaja jakies zobowiazania wobec US ?

    Pozdrawiam Grupowiczo

  • 2. Data: 2002-06-25 21:03:35
    Temat: Re: Jak dlugo zawieszenie dzialalnosci ?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a c...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Witam Grupe,

    Witoj!!!

    > mam pytania odnosnie prowadzenia wlasnej dzialalnosci gospodarczej
    > (firma jednoosobowa):
    > - na jak dlugo mozna zawiesic dzialalnosc bez zadnych przykrych
    > konsekwencji ze strony US ?

    AFAIK nie ma ograniczenia, choć US czasami czepiają się jeżeli DG jest na
    karcie podatkowej (wiem z własnego doświadczenia, muszą wtedy bodaj co
    miesiąc robić jakieś odpisy itd...)

    > - w jaki sposob poinformowac urzad o wznowieniu dzialalnosci ?

    Pismo do podatku dochodowego + NIP-1 do rejestracji.

    > - czy w czasie zawieszenia powstaja jakies zobowiazania wobec US ?

    raczej nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert

  • 3. Data: 2002-06-25 21:57:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    http://firma.onet.pl/40435,1,1073015,eksperci.html

  • 4. Data: 2002-06-28 07:24:16
    Od: "Hammer" <t...@a...net>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiąc robić jakieś odpisy itd...)

    > Pismo do podatku dochodowego + NIP-1 do rejestracji.

    ----------------------

    Witam,

    Oprocz comiesiecznej deklaracji VAT-7 z wartoscia =0,
    to juz nic nie dostarczamy do US, jedynie tylko
    oswiadczenia przedluzajace okres zawieszenia...

    pozdrawiam

    HaMMeR

  • 5. Data: 2002-06-28 07:37:12
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl>

    Użytkownik Hammer napisał:
    > Oprocz comiesiecznej deklaracji VAT-7 z wartoscia =0,
    > to juz nic nie dostarczamy do US, jedynie tylko
    > oswiadczenia przedluzajace okres zawieszenia...

    W ubiegłym roku wdałem się w rozmowę z urzędnikiem z US, prowadzącym
    moje rozliczenia VAT. Z rozmowy wynikało, że istnieją jakieś
    uregulowania, które umożliwiają podatnikowi nieskładanie deklaracji VAT
    przez okres do 10 miesięcy.

    Dalibóg nie wiem, co to są za przepisy, ani jak się je stosuje - po
    prostu nie musiałem z nich korzystać. Może ktoś z Grupowiczów potrafi
    rozwikłać tę zagadkę?

    Stootch

  • 6. Data: 2002-07-01 17:50:48
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > http://firma.onet.pl/40435,1,1073015,eksperci.html
    Czyli z tego taki moral, ze jak skaldam Vat 7 to mam skladac z kwota 0 i
    pismo o rzedluzeniu okresu zawieszenia, i czy w takim przypadku moge sie
    wyrejestrowac z ZUS

  • 7. Data: 2002-07-01 18:21:47
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a d...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyli z tego taki moral, ze jak skaldam Vat 7 to mam skladac z kwota 0 i
    > pismo o rzedluzeniu okresu zawieszenia, i czy w takim przypadku moge sie
    > wyrejestrowac z ZUS

    Nawet powinieneś

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O