  • Data: 2018-09-06 12:40:12
    Temat: Re: Jak forma daty na fakturze?
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego tak ci się wydaje? Chodziłeś do szkoły w USA? Nie umiesz pisać
    > po polsku?
    Ja nie chodziłem do szkoły w USA.
    Po polsku trochę umiem pisać ale co zrobić z ludźmi, który wydaje się,
    że amerykański format daty uważają za poprawny.
    Co więcej taki format generuje jeden z programów.

    > W Polsce nie stosuje się zapisu daty miesiąc przed dniem, a potem rok.
    Dlatego zapytałem o podstawę prawną. Jakbyście znali tematy byłby
    zamknięty.:)

    > Tak będzie - w końcu za błędy wynikające ze swojego nieuctwa się płaci.
    To nie nieuctwo. To moment kiedy czytający zastanawia się, co autor miał
    na myśli pisząc. Dokładnie jak w interpretacji II części Dziadów.:)

    > A jak zmusić grupowicza, aby pisał po polsku? Bo nijak nie mogę
    > zrozumieć, po co miałbyś zmuszać dostawcę, abyś ty (sic: umieszczam)
    > umieszczał prawidłowe określenia?
    Odpowiedź poniżej.

    > Art. 106e ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT. Jeśli jest spór co do tego, czy
    > nazwa (rodzaj) usługi lub towaru jest poprawnie określona, to pewnie
    > spór by się oparł o sąd. Nie oczekujesz chyba Ustawy o Nazwach Lamp na
    > Fakturach?
    Liwiuszu
    Takie określenie jest wg mnie właściwe:
    Dekoracyjna lampa wyładowcza YgJpk26.
    Wiesz z tego określenia, że jest to dekoracja do biura a nie narzędzie
    pracy chirurga.
    To chyba proste.

    > Swoją drogą - YgJpk26 nic nie pokazuje w google, więc pewnie nazwa jest
    > zła :)
    Czy mam rozumieć, że jak coś nie figuruje w google to nie istnieje?:))