  • Data: 2002-01-16 20:24:45
    Temat: Re: Jak obecnie zlikwidowac dzialalnosc?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jan 2002, --- wrote:

    >+ najchętniej wybrałbym zawieszenie ale słyszałem, że już nie ma czegoś
    >+ takiego.

    Goto news.google.com i zaawansowane szukanie.
    Wykład już tu był - *w jednym sensie* (chyba UM) nie ma,
    ale *w innym* (chyba US) nadal jest: pewien nie jestem
    więc SPRAWDŹ gdzie musisz "zastopować" w gdzie możesz
    zawiesić.
    dla porządku: rejestrację w UM reguluje INNA ustawa
    (Prawo Handlowe) niż w US/ZUS ! Stąd kfiatki... :)

    >+ pzdr
    >+ lkk()

    Pozdrowienia, Gotfryd