  • Data: 2002-10-10 09:22:14
    Temat: Re: Jak odzyskać zapłacony VAT?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A wracając do pytania kol. Piotra - trochę więcej danych: czy była zawierana
    > umowa o wykonanie prac?

    umowy nie było

    > czy praca odebrana?,

    praca wysłana via e-mail (mam korespondencję mailową)

    > czy F-ra podpisana?

    kopie odesłali niepodpisaną

    > Jakie są dowody na to, że coś było zamawiane?

    prośba o przesłanie rysunku e-mailem
    (rysunek nie był przygotowywany specjaline dla nich, był już publikowany gdzieś
    indziej)

    > Jeśli są - to sprawa jest
    > prosta. To, że Oni zrezygnowali z publikacji - to ich problem. Wolno im.
    > Powinieneś odpowiedzieć na pytania postawione wyżej.

    Oni zrezygnowali nie mam o to pretensji - chodzi mi o to jak teraz (jeśli to
    możliwe) odzyskać VAT.

    dzięki za zainteresowanie
    pozdrawiam,
    Piotr