  • Data: 2004-06-19 19:15:40
    Temat: Re: Jak państwo "ułatwia"prowadzenie DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Jun 2004, Sylwek wrote:
    [...z poprzednim się zgadzam :)...]
    >+ W dodatku czynny żal załtwia
    >+ wszystko. Ta instytucja załatwia wszysko

    ...pyk... (to szczęka).
    Drugi co tak pisze.
    Możesz podać numer Dziennika Ustaw w którym skreślono sławetne:
    "§ 5. Zawiadomienie jest bezskuteczne, jeżeli [...]" ??

    Spuści człowiek ustawodawcę z oczu na parę dni i już przepisów
    poznać nie może.... :[
    ;)

    >+ i nie sądze żeby istaniała ona poza Polską.

    ...yp.
    Jestem zszokowany.
    Znaczy w innych krajach skreśli odpowiednio *cały artykuł* ?
    A nie jest "przypadkiem" tak że "poza Polską" to tu i ówdzie
    mają (całkiem logicznie zresztą, IMO) JEDNĄ definicję na "czynny
    żal", a nie dwie (wrr... a może u nas tą drugą z KK też skreślili
    jak nie uważałem ? cie Florek...) tak jak to u nas (przynajmniej
    u nas tak było tydzień temu - inaczej w KK inaczej w KKS) ??

    >+ Więc o czym mowa

    ...właśnie nie wiem. Jestem przekonany że 12.VI.2004 czynny żal
    NIE DZIAŁAŁ jeśli urząd "miał wyraźnie udokumentowaną wiadomość"
    (to cytat z [widocznie starej] treści KKS z mojego HDD :]).
    Może nie dawaj głowy że dziś jest inaczej tylko podaj ten DU
    w którym napisali "skreśla się par. 5 art. 16 KKS"... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)