  • 1. Data: 2005-03-10 06:38:44
    Temat: Jak płacic podatki na cyprze?
    Od: "Janek Lubacz" <j...@o...pl>

    Witam!

    Mam takie pytanie (sytuacja hipotetyczna rzecz jasna):

    - grajac na gieldach swiatowych zarabiam ogromna sumie pieniedzy (np. milion
    miliardow :) )
    - teraz chce zaplacic z tego podatki na cyprze bo jak wiadomo u nas podatek
    od zyskow kapitalowych 19%, tam 5%

    Jak to zrobic?

  • 2. Data: 2005-03-10 09:07:20
    Temat: Re: Jak płacic podatki na cyprze?
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Janek Lubacz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    milion
    > miliardow :) )
    > - teraz chce zaplacic z tego podatki na cyprze bo jak wiadomo u nas

    skonsultuj z SLD

    --

  • 3. Data: 2005-03-10 09:37:21
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    > - teraz chce zaplacic z tego podatki na cyprze bo jak wiadomo u nas
    > podatek od zyskow kapitalowych 19%, tam 5%

    A jak długo mieszkasz na Cyprze?